IKLAN

Cara Nak Hilangkan Nervous

Bila darjah 6saya dapat tahu kawan-kawan saya tikam belakang sayaSaya kecewa sangatSaya tak tahu nak buat apatapi saya tak dapat nak buang diorang dari hidup sayaSaya takut nak bagitau mak sayasaya takut mak saya bagitau mak diorang tentang tuSaya keliruSaya buntuSaya nak bunuh diri tapi saya takutjadi saya toreh tangan sayaSaya tahu ia salahtapi. Video cerita adamaya.


Face Par Khujli Ka Ilaj Skin Allergy Treatment Allergy Treatment Skin Allergies


Pin By Regina Mccullough On Exercises Lower Tummy Workout Stomach Toning Workouts Lower Abs Workout


Doa Untuk Hilangkan Darah Gemuruh Itsme Blog Doa Kekuatan Doa Darah

0 Response to "Cara Nak Hilangkan Nervous"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel